luni, 24 ianuarie 2011

INVATA DE LA TOATE.......

ÎNVAȚĂ  de la APĂ să ai statornic drum.
ÎNVAȚĂ de la FLĂCARI ca toate-s numai scrum.
ÎNVAȚĂ de la UMBRĂ  să taci și să veghezi.
ÎNVAȚĂ de la STÎNCĂ tu, neclintit sa crezi.
ÎNVAȚĂ de la SOARE  cum trebuie să apui,
ÎNVAȚĂ de la PIATRA  cît trebuie să spui.
ÎNVAȚĂ de la VINTUL ce-adie pe poteci,
Cum trebuie prin lume de linistit să treci,
ÎNVAȚĂ de la TOATE , că TOATE SUNT SURORI,
Cum treci frumos prin viata, cum trebuie sa mori.
ÎNVAȚĂ de la VIERME, CĂ nimeni nu-i uitat.
ÎNVAȚĂ de la NUFAR sa fii mereu curat.
ÎNVAȚĂ de la FLĂCĂRI ce-avem de ars in noi.
ÎNVAȚĂ de la APE să nu dai înapoi.
ÎNVAȚĂ  de la UMBRA  să fii smerit cu ea.
ÎNVAȚĂ  de la STÎNCĂ  să-nduri furtuna grea.
ÎNVAȚĂ de la SOARE  ca vremea să-ți cunosti.
ÎNVAȚĂ de la STELE că-n cer sunt numai osti.
ÎNVAȚĂ de la GREIER  cînd singur esti, să cinti.
ÎNVAȚĂ de la LUNĂ să nu te înspîimînți.
ÎNVAȚĂ de la  VULTURI cînd umerii ți-s grei
și dute dute la furnica sa vezi povara ei.
ÎNVAȚĂ de la FLOARE să fi gingas ca ea .
ÎNVAȚĂ de la OAIE sa ai blindețea sa.
ÎNVAȚĂ de la  PĂSĂRI sa fii mai mult in zbor.
ÎNVAȚP de la TOATE, ca TOTU-I TRECĂTOR.
Ia seama, FIU AL JERTFEI! prin lumea care treci,
să/nveti din tot ce piere, cum sa traiesti pe veci!!

                                   (din lirica norvegiana)

6 comentarii:

  1. Tatiana esti tu?Bine ai venit in blogosfera!Eu am mai trecut pe aici insa nu aveai nimic postat asa ca am plecat.:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Da Corina, sunt inca noua si cam nepriceputa dar pun si eu un inceput si mai invat si eu de la voi

    RăspundețiȘtergere
  3. Tatiana nu esti nepriceputa chiar imi spunea Bogdan:mami Tatiana stie mai mult decat tine!uite ce sablon frumos si-a facut nu ca al tau!!!:)

    RăspundețiȘtergere
  4. Daca ar fi asa important aspectul dar nu e asta esentialu si vorbele frumoase, lucrurle manuale ce le puneti voi in bloguri e mai important

    RăspundețiȘtergere
  5. Tatiana daca totul merge bine atunci ne intalnim Duminica si mai vorbim!Iti doresc noapte buna!Maine imi fac putin timp sa intru pe forum si vorbim acolo.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...