luni, 27 august 2012

Din vacante adunate

Deci cum va spusesem in postarea precedenta am multe sa va arat.Anul acesta am fost in vacanta in Romania de data aceasta am ales sa mergem vara sa ne bucuram mai mult de verdeata Romaniei si de mirosul de iarba verde de care ducem tare multa lipsa. Am profitat de vara si am facut si un mic pelerinaj prin tara si mai jos va las citeva din imagini
Manastirea  Prislop
Manastirea Tismana
Manastirea Lainici
Cimitirul Giulesti din Bucuresti la Sfintul Ilie Lacatusul
Biserica Rusa din Bucuresti

Bran, Brasov
Bran

Bran

Schitul Bran
Si multe alte Manastiri si locuri frumoase prin care te face se te gindesti " tara mai frumoasa ca a ta nui nici-una" cu ajutorul lui Dumnezeu poat in anii viitori voi ajunge si la "frumoasa Basarabie" cum ii spunea Sf. Valeriu Gafencu unde mi-a ramas gindurile si mult iubita casa parinteasca.
Sper ca v-au placut imaginile si frumoasele locuri din Romania va urez o seara linistita si pace sufleteasca
Taniusa

5 comentarii:

  1. Frumoasă vacanţă!
    Şi fotografiile sunt minunate.
    Mulţumesc pentru dragostea de a le împărţăşi cu ceilalţi.
    O seară linişttă!

    RăspundețiȘtergere
  2. Dar v-ati plimbat un piculet vacanta asta. Sa aveti un an bun si multe vacante tot mai folositoare!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Anastasia multumesc pentru vizita
      Loredana da ne era dor de primblari din astea si noi speram sa mai repetam si sa ne mai incarcam bateriile.Multumesc si tie iti doresc la fel

      Ștergere
  3. Wou ce faine poze!
    Aceste oaze sunt cele mai frumoase vacante.
    Si mersi tare tare mult pentru darul pe care ni l-ai facut.
    Mi-a placut foarte mult.Amanunte cand ne intalnim! :)

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...