vineri, 12 iulie 2013

Jurnalul unei Femei simple -10


                                                 Despre Jurnalul unei femei Simple aici   
                                     



Pentru astazi (data/hora)... 12/07/2013  16:51
Afara ... cald si iar cald
Mă gândesc ... am dat vacanta gindurilor :) sa nu ma mai tulbure atit
Din locurile de unde invatam ... stiu ca am mai zis-o dar asta e in ziua de azi  internetul e marele maestru
Sunt recunoscător pentru ... tot ce imi aduce ziua
Din bucătărie ... o salata de rosii in gradina noastra cu gust autentic de rosii, ne saturasem deja de plasticaraiele din magazine
Cu ce sunt imbracata ... rochie albastra lunga
Citesc ...  bloguri
Ceea ce astept (sper) ... sa ne decidem unde mergem in vacanta, si putina ploaie n-ar strica
Ce mai mesteresc ...  cercei frivolite
Ascult ...muzica veche populara

În casa ... copii, unul mai repeta din temele pe acasa si alta citeste cu castile puse :) defapt se uita pe desene in timp ce povestea se deruleaza prin Cd
Unul dintre lucrurile mele preferate ... mirosul de ploaie
Unele planuri pentru sfârșitul săptămânii ... mergem in vizita la finuta si la munte dupa apa de izvor
Aici este o imagine pe care am gândit să o împărtășesc:   se vede ca mii dor de ploaie asai?


                                           Va doresc zilele minunate si binecuvintate la toti
                                                                            Taniusa

4 comentarii:

  1. Doamne ajută, Taniuşa.
    Citesc jurnalel voastre şi îmi doresc să particip de multă vreme, dar nu am reuşit până acum. Mă bucur că reuşesc, în sfârşit să mă alătur propunerii tale (care-mi place foarte mult).
    O seară frumoasă şi un weekend cât mai plăcut!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Anastasia ana ma bucur ca te alaturi la jurnalul nostru e o placere sa scriu in el si tot atita e sa citesc in ce scrieti voi in jurnal :) caci am opservat ca mai toate/toti avem aceleasi visuri/ginduri/placeri.. simplitatea lucrurilor. Astept cu nerabdare sa citesc ce lucruri minunate ai de povestit :)

      Ștergere
  2. Si mie imi plac ploile calde ale verii!
    Te imbratisez draga Taniusa!
    Doamne ajuta!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...