sâmbătă, 23 noiembrie 2013

Jurnalul unei Femei simple -24


Despre Jurnalul unei femei Simple aici                                         
Pentru astazi (data/hora)... 23/11/2013  23:51
Afara ... e noapte, frig si cred-ca va ingheta iar
Mă gândesc ... sa termin de scris pagina pe blog caci am sarit doua saptamini, imi iera dor si sa termin rindul de tricotat pina la capat apoi nani
Din locurile de unde invatam ...de la copii nostri, sa avem mila pentru ceilalti
Sunt recunoscător pentru ...copilasii mei si pentru linistea casei mele nu contenesc a ma bucura ca am avut curajul de a ne scapa de televizor desi suntem vazuti ca niste oi negre cind intra cineva in casa si vad ca lipseste ceva apoi vine intrebarea " cum nu aveti televizor? si nu vreti sa va cumparati? si cumtraiti asa fara televizo?" ehe uite si inca ce bineeeee. Cind seara se aduna familia linga foc unde ne jucam de-a trintelea cu taticu sau jocuri de masa cu mamica sau mingiiala cu pisica sau pictam sau sau sau
Din bucătărie ... e curat si bine :D am facut azi niste cornuleti frageti pentru miine la o cana maaaare de ceai linga foc
Cu ce sunt imbracata ...la ora asta pijamalele sunt la putere
Ceea ce astept (sper) ...Craciunul :) desi imi pare ca prea repede trece timpul  mai ieri ne pregateam de Sfintele Pasti
Ce mai mesteresc ... Mai multe proiecte incepute  Un sal tricotat pentru soacra-mea (sper sa imi iasa bine ca de nu il primeste in marte nu de Craciun, si mai sper sa-i si placa) niste reni din lemn taiati de mine ( ma specializez si eu linga sot incetul cu incetul)  si vopsiti
Ascult ...  ortodoxradio tocmai cinta "Doxologie a Marea pe glasul 2, Manastirea Simonos Petras, in graca imi place cum cinta asa mi-ar place sa invat greaca sa pot sa inteleg ce cinta...
 În casa ... e cald si bine focul trosneste in soba, mita foraie pe picioarele mele, copii mei demult dorm numai eu bufnita nu am somn
Unul dintre lucrurile mele preferate ... momentul acesta de liniste sa stiu ca totul e la locul lui
Unele planuri pentru săptămânii asta ...  Miine rutina de duminica ca deobicei apoi mergem sa aducem apa din munti
 Aici este o imagine pe care am gândit să o împărtășesc: Imi place mult imaginea asta, demult am vrut sa o postez





                                            Va doresc o Duminica frumoasa cu  pace in suflet Cu drag Taniusa                       














10 comentarii:

  1. Ce imagine frumoasa Taniusa, si poza si voi stand toti seara langa foc si bucurandu-va unii de altii. Si eu planuiesc sa scot televizorul dupa ce se acomodeaza fetita (acum oricum sta inchis cu saptamanile). Duminica binecuvatata!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sa stii ca merita sa il scoto difinitiv, daca vrem sa vedem un film il putem alege prin internet la preferinta noastra nu ceia ce ne vira pe git astia cu monstrii lor, deobicei vedem filme mai veche sau de copii sau documentale dar foarte rar iar desenele la copii ce le pun tot asa numai in sfirsit de saptamina si atunci nui batut in cuie le aleg minutios prefer sa vada ceva frumos si cu un mesaj bun. Iti doresc curaj sa scapi si tu de el :) Un inceput de saptamina minunat

      Ștergere
  2. ce frumoasa atmosfera! ce inseamna sa ai o familie unita! ce inseamna sa ai pentru cine sa creezi! ce inseamna sa nu fii singur!
    iti doresc multa sanatate tie si familiei tale!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult draga prietena japoneza :) asa e familia iti da putere si te motiveaza la maxim. Multa sanatate si tie

      Ștergere
  3. Ce drag mi-a fost sa-mi inchipui sforaitul pisicii si lemnele trosnind in soba. Mi-e dor sa aud asa ceva. La voi e Raiul, Taniusa ! Cat de mult timp ati castigat pentru voi scotand televizorul...
    Sa aveti zile frumoase si sa fiti sanatosi !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da foarte mult timp si de calitate, televizorul e defapt despartirea familiei si nu mai era rost sa il tinem in casa. Multumesc Zina multa sanatate si tie

      Ștergere
  4. Intr-adevar e mare lucru daca ati scapat de televizor!
    Imaginea e de vis! :)
    Duminica placuta, Taniusa!

    RăspundețiȘtergere
  5. Te felicit pentru puterea de care ai dat dovada! Si eu am realizat ca televizorul iti mananca timpul liber si iti spala creierul. In ultima vreme l-am cam eliminat din programul meu si m-am trezit cu o gramada de timp, timp liber pe care il pot aloca altor activitati :D

    RăspundețiȘtergere
  6. Am preluat si eu ideea, e super
    http://pasiunicrosetate.blogspot.ro/2013/12/prima-fila-din-jurnalul-unei-femei.html

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...