duminică, 22 decembrie 2013

Jurnal - 28





Pentru astazi (data/hora)... 22/12/2013 1:06
Afară ...e noapte, rece si umed

Mă gândesc...am capatat o alergie teribila, de le ce nu stiu dar am o mincarime pe corp insuportabila, ma gindesc ca poate fi si de la oita noastra caci cum a ajuns la noi ma si apucat alergia :D hahahaha mi-a venit in memorie o faza vazuta  in filmul Tusea şi Junghiul (1992), fata babei spala caprele dupa care le-a "intins" pe sirma ca pe cirpe apoi sa apucat de scarpinat de pom si de aici vine faza mea preferata 
-Mamuca am luat  riie...
-Da di la si?!!!!
-Cred-ca de la brinza. 
:)

 

Locurile de unde învăţăm ...astazi am ascultat ultima conferinta a parintelui Savatie Bastovoi, imi place cum "vorgheste" dar imi place sa aud si graiul meu pe care din pacate nu il mai am


Sunt recunoscătoare pentru ...ca se apropie Craciunul, miros de sarbatoare se simte in aer, un farmec mai deosebit se raspindeste in jur.

Cu ce sunt îmbrăcată ...pijamale
Citesc...inca nu am apucat sa termin cartea despre Stevie si nu vreau sa incep alta pina nu o scot la capat cu ea caci asa ramine

 Ceea ce astept (sper)...as vrea sa ninga de Craciun desi.. la meteo spune ca va ploua continu :(

Ce mai meşteresc ...am facut aseara doua pernute personalizate ce miine pleaca spre destinatari
Ascult ... focul in soba
În casă...e cald focul arde continuu
Din bucătărie...e liniste. Aseara am facut niste cornuleti fragezi, chipurile pentru sarbatori :) au mai ramas doar citeva din portie dubla ;)

Unul dintre lucrurile mele preferate... Craciunul si emotiile copiilor asteptindul pe Mos

Unele planuri pentru săptămâna asta...ce planuri poti sa mai ai in ajunul Craciunului? oale ,cirpe,daruri,brazi si bineinteles bucurii

 Aici este o imagine pe care m-am gândit să o împărtășesc:
O duminica minunata  cu pace si bucurii
Taniusa

2 comentarii:

  1. :))) de la brânză, cu siguranţă!!!
    Părintele Savatie .. are un grai special! Foarte plăcut, dulce... :)
    Aşa este, ce alte planuri să ai în Ajun?!?
    Te-mbrăţişez cu mare drag, spor la tot ce faci şi sărbători cu bucurie!

    RăspundețiȘtergere
  2. Hahaha ! De la branza ?!!! Tare !
    Frumoasa imaginea, ce de-a catelusi si pisicute are Mosu' !

    Sarbatori feircite si un an cu sanatate si belsug !

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...