marți, 21 ianuarie 2014

Leapsa despre carti

 de la  Corina

Prima amintire cu mine cititnd
Afara de abecedar ? a fost cartea Oliver Twist scrisa de  Charles Dickens   si a fost si cea care mi-a stirnit pofta  de carti. De pe cind am invatat sa citesc tin minte ca toti banutii primiti ii cheltuiam in carti facindu-mi o colectie mare de "Aventurile lui Tarzan" si de "Agata Cristi". Iar de la biblioteca am citit cred-ca jumatate din ea pe care le transmiteam mamei, apoi tatalui meu mai ales daca erau despre partizani :) si apoi erau returnate la biblioteca.


Prima carte pe care am citit-o si recitit-o
De cind am copii citesc si recitesc multe din cartile lor preferate, unele ajung sa le si invat :)

O carte pe care fiecare copil ar trebui sa o citeasca
Povestile de Ion Creanga pline de aventura si imaginatie.


Locul meu preferat de citit:

linga foc :) sau in fundul gradinii unde se aud doar pasarile

Accesorii obligatorii la indemana
ochelarii si semnul de carte


Numarul cartilor de pe lista mea viitoare

buf sunt cam multe in biblioteca mea cumparate sau primite  ce asteapta cumintele pe raft
Poate ca imi fac si eu o provacare sa citesc cit mai multe carti anul asta

Ultima carte pe care am primit-o sau am cumparat-o.
Cunoasterea Lui Dumnezeu in traditia rasariteana de Paul Evdochimov primita de la Anca

O carte care mi-a schimbat viata intr-un fel:
Cartile Parintele Porfirie, pe vremuri credeam ca cele mai plictisitoare carti erau cele de religie sau vietile sfintilor dupa ce primisem prima carte biblioteca mea sa marit si gusturile genului de carti sa schimbat


O carte care imi place, dar care pare sa nu placa nimanui.
Nustiu ce sa spun

O carte care nu-mi place, dar pe care toata lumea pare sa o iubeasca.
Nici aici nu stiu 



O carte care ma intimideaza.
Nu obisnuiesc sa citesc ceva ce ma intimideaza, cind vreau sa imi cumpar una ii citesc prefata si daca ma atrage o  iau.

Trei dintre scriitorii mei preferati
Ion Creanga
Vasile Marcu
Al. Lascarov-Moldovanu 

 Provocarea o transmit mai departe Marianei       si celor care doresc sa  prea provocarea

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...