marți, 23 septembrie 2014

In sfîrşit acasa & Frinturi din vara

Da, calculatorulul  meu în sfîrşit a ajuns acasă, a fost plecat încă de la începutul vacanţei mele , a fost racit saracu cu atita viruşii,se vede ca vaccinul  nu s-ia făcut bine treaba, iar de pe tabletă e tare incomod sa scrii si mai ales sa urci fotografii, cel puţin pentru mine care încă nu am însuşit toate funcţiile ei, iar poze sau c-am adunat încă din timpul verii si de prin curtea mea  dar si din călătorie. Si fiindcă toamna a intrat oficial în drepturile ei de doua zile, sa o mai amăgim cu frumuseţile florilor ,o zi doua, căci si culorile Toamnei mi-s tare dragi păcat ca durează atît de puţin pe la noi.














O seara placuta si bine inmiresmata de florile toamnei 
Taniusa

4 comentarii:

  1. Foarte frumoase si delicate florile!
    In a treia fotografia imi place tare mult cum arata curtea sau macar atat cat se vede.

    RăspundețiȘtergere
  2. foarte frumoase fotografii! o grădină minunată! îţi doresc multă sănătate şi ţie, şi calculatorului !

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...