luni, 6 octombrie 2014

Jurnalul unei Femei simple-47


                    Despre Jurnalul unei femei Simple aici


Pentru astăzi (data/ora)...

04/octombrie/ 2014    sîmbăta

Afara...

E cald ai senzaţia ca sa întors iar  vara cu soare puternic

Mă  gandesc...
Ce sa fac bun pe astăzi si mîine, tare as vrea sa merg undeva la pădure sa găsesc frunze galbene de stejar

Din locurile de unde învăţăm...
de la pisica mea   hmmm cum se joacă ea cu puiutul ei desi e mare  si de la scumpul meu soţ care ştie cum sa mă ia si sa-mi corecteze cînd greşesc,, multumesc Doamne pentru ca mi l-ai dăruit

Sunt recunoscatoare pentru...
sotul meu si copii

Din bucatarie...
Mi-am făcut o cafea cu lapte si scorţişoară, o felie de prăjitură cu dovleac si doi biscuiti de ovăz si îmi iau al doilea mic dejun ;)

În casa...
Am scos covoarele afara la scuturat astept sa vină soţul sa mă ajute si sa dau cu aspiradorul nustiu cum se face ca zilnic dau cu matura si mereu string praf 

Cu ce sunt îmbrăcată...
încă în pijamale, ar trebui sa fac ceva si sa mă schimb sa arăt si eu ca Doamnele in rochii cu tocuri si aspiradorul sau mopul în mîna dar uite ca nu se prinde obiceiul asta de mine 

☻ Ce mai meşteresc...
tot la aceiaşi

Ceea ce aştept (sper)...
Sper sa fiu si eu un pic mai organizată si sa îmi fac timp pentru ce e mai important, copii mei

Ascult...
o muscă ce a reuşit sa între în casa si mă sicie la nervi 

Unele planuri pe săptămîna ce vine...
Sa ne ţinem de provocarea ce n-ea lansat-o Irina

Aici este o imagine pe care am gîndit sa o împărtăşesc...


2 comentarii:

  1. eşti o doamnă chiar dacă nu ai o îmbrăcăminte aparte şi tocuri înalte când realizezi curăţenie!
    îmi place jurnalul tău !
    îţi doresc multă sănătate!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...