marți, 14 octombrie 2014

Jurnalul unei femei simple-48




Pentru astăzi (data/ora)...

14/10/2014 12: 51

Afara...

Ploua si s-a lăsat rece, miroase a fum si frunze umede, miroase a....toamna

Mă gindesc...
am o decizie de luat, si multe gînduri. Mi s-a deschis o portiţa si multe cărări trebuie sa mă decid la una

Din locurile de unde învăţăm...
de la oamenii din jur, Dumnezeu tii scoate în cale la momentul potrivit trebuie doar sa deschizi ochii sa-i vezi si sa înţelegi

Sunt recunoscător pentru...
viaţa mea 

Din bucătărie...
mi s-a făcut pofta de cîrnat fript cu ou si marar, am mîncat o parte alta nu mai pot, numai pofta de mine in schimb a rămas un miros a slănină (de la cirnaţi) si nu îmi place deloc, în genere nu îmi place mirosul de grăsime am deschis geamurile sa se aeriseasca

În casa... 
e linişte, noul membru un canar numai plescaieste din gura seminţe, într-o luna cică va începe sa cînte si nu il mai opreşti :D sa vedem ce  melodii ne scoate

Cu ce sunt îmbrăcată... 
Pantaloni cu inimioare o bluza albă si o vesta grosuta, încă nu am făcut focul în casa mi se pare prea devreme

Ascult...
radio aliluia cînta Marian Moise acatistul Sf Valeriu

Ce mai meşteresc...
Am terminat vastă soţului hip hip uraaaaa insfirsit, deşi are ceva greşeli soţului îi place si nu mă lasă sa o modific e super încîntat zice ca e asa cum si-a dorit simpla, moale si calduta

Ceea ce aştept  (sper)...
Sa îmi arate Dumnezeu calea, sunt c-am ameţită si nu o pot vedea ca e o decizie pe lunga durata


Unele planuri pe săptămîna asta...
sa îmi arangez cîteva lucruri prin casa

Un citat preferat ...
Casa, oricât ar fi ea de modestă, de mică, pentru un membru iubitor al familiei trebuie sa fie locul cel mai drag de pe pământ. Ea trebuie sa fie plină de o asemenea dragoste, de o asemenea fericire, ca pe orice meleaguri ar umbla apoi omul, oricâţi ani ar trece, inima tot acasă îl va trage. În toate încercările şi necazurile, casa este limanul sufletului.

Sf. Muceniţă Alexandra, Împărăteasa Rusiei
extras din cartea “Cum sa educam ortodox copilul”
Editura Sophia, 2011

Recomand... 
un blog minunat  creşterea copiilor cu dragoste

Aici este o imagine pe care am gîndit sa o împărtăşesc...


2 comentarii:

  1. Draga mea, să-ţi lumineze Domnul mintea să iei decizia potrivită şi să-ţi fie bine!
    Pisoii care dorm îmbrăţişaţi sunt tare drăgălaşi :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Doamne ajută ! mult succes în alegerea ta !
    multă sănătate!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...