duminică, 4 ianuarie 2015

Jurnalul unei Femei simple- 50

   Demult nu am mai trecut pe la colţişor, dar uneori simţi nevoia sa te retragi pe o perioada, însă astăzi mi-a reamintit cineva ca nu e bine sa las neterminat ceva ce am început demult. 
                                                                           detalii aici 


Pentru astăzi (data/horă)...
03/ ianuarie/2015  23:03  Prima filă de jurnal pe acest an

Afara... 
e noapte cu un cer înstelat, astăzi  pe la 3 noaptea se aşteaptă o ploaie de stele fetele  sunt încă treze sperînd sa vadă măcar începutul

Mă gandesc... 
la  cuvîntul ce îl  propusese Irina pentru anul 2015  mi-ar place sa îl aleg "CURAJUL"  din motivul ca îmi lipseşte, anul acesta am mare  nevoie de el 

Învăţăm... 
Din greşeli si de lai cei ce bine voiesc sa vină cu  o "mica" critică, deşi nu ne c-am plac uneori trebuie sa ne smerim si sa le primim cu demnitate

Sunt recunoscatoare pentru... 
zilele ce au trecut in anul trecut, pentru sărbătorile ce au trecut si pentru ca am ajuns de am mai intrat intr-un an nou 



Din bucătărie... 
tocmai am terminat de spălat vesela plină de ciocolată :) am făcut un tort pentru mătuşa mea care a împlinit anul trecut în 17 decembrie 60 de ani dar care îi serbează mîine ;) cu întîrziere 
  
Cu ce sunt îmbrăcată...
în pijamele deşi va trebui sa le schimb mai tîrziu, dacă nu adormim pînă atunci, sa ieşim pînă aici lînga noi, în cîmp, sa vedem ploaia de stele
  
Citesc...
"Nesfintii Sfinţi" o carte ce mi-a  trimis-o  Moş Crăciun tocmai din România

Ceea ce aştept (sper)...
sa prind CURAJ, anul acesta sa realizez ceia ce trebuia sa fac demult
  
Ce mai meşteresc...
nimic 

Ascult...
linistea 

În casa...
e cald si bine, focul arde copii încă se uita la nişte desene încercînd sa nu adoarmă Labus la picioarele lor demult sforaia, sotul sa vîrît în apa  iar eu... încă în bucătărie cu o cană de ceai extraamara ce îşi făcu-se soţul mai înainte pentru ficat si mi-a lăsat-o lînga mine din care mai sorbesc cîte o gurita  


În grădină ... 

florile care începuseră sa crească din nou au îngheţat si stau culcate la pămînt pe care le mai tropseste Labus noul nostru miembru de familie, fragutele tot se mai coc, unde sau mai vazut ca in ianuarie încă sa maninci fragute din grădină? la noi ciudat dar asa e saptamina trecuta mincasem si ultima zmeura ce sa copt se simte totusi ca vara toate sunt mai dulci

Ceva ce-mi place...
 îmi place foarte mult cartelul motivational ce la realizat Irina  mi l-am descarcat si eu si vreau sa mil printez si s-al pun în dormitor în asa fel ca în fiecare dimineata sa dau cu ochii de le 

Ce recomand ... 
Pandispan-ul  acesta pentru un tort iese excelent 

Un citat...

Sfântul Maxim Mărturisitorul
"Nu întrebuinţa rău ideile, ca să nu fii silit să întrebuinţezi rău şi lucrurile. Căci de nu păcătuieşte cineva mai întâi cu mintea, nu va păcătui nici cu lucrul..

Un film vazut decurind...   Ana de las tejas verdes toate 3 seriale  

 O imagine pe care o impartasesc ... 

2 comentarii:

  1. La mulţi ani draga mea, cu multă bucurie, sănătate şi realizări în noul an!
    Te-mbrăţişez cu mare drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Draga Anastasia la multi ani sa fie si la tine cu multe bucurii sa se inplineasca toate ce ti-ai propus si multa sanatate, imbratisari si de la mine.

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...