vineri, 9 ianuarie 2015

Jurnalul unei Femei simple- 51

                                                                           detalii aici 


Pentru astăzi (data/horă)...
09/ ianuarie/2015  11:34  
Afara... 
Desi soarele e sus tot e rece, de nins nici nu ne mai gindim, ne e dor de o batiae de bulgari si de un sanius insa nici macar in munti nu prea a nins

Mă gandesc... 
De mi-ar trece mai repde durerea de masea ca e insuportabila. 

Învăţăm... 
de la blogheritele noastre preferate sa fim mai organizate sau sa ne motivam cu fel de fel de filmulete sau indrumari sau chear provocari mi se pare interesanta provocarea Cristinei si voi incerca s-o pun in practica

Sunt recunoscatoare pentru... 
Pentru sotul meu care stie sa imi fie aproape la orce durere si se preocupa de mine uneori chiar excesiv



Din bucătărie... 
Aseara am facut taietei de casa pe care o parte i-am pus la zeama de pui si alta i-am facut cu curry o bunatate, am incercat sa fac si faguri (gofre) insa nu reusesc sa ii prind trucurile aparatului ca  tot se lipesc si se rup apoi ma chinui sale dezlipesc asa si nu am terminat aluatul ca m-am suparat foc pe aparat. Voi cum faceti sa nu se lipeasca aluatul ?
  
Cu ce sunt îmbrăcată...
Pantaloni albi si o bluza gri mai lunga
Citesc...
aceiasi carte "Nesfintii Sfinţi" 

Ceea ce aştept (sper)...
sa ma tin de provocare de mai sus si sa imi traca durerea de masea de Minte ( scoasa prin operatie)
  
Ce mai meşteresc...
niste manusi


Ascult...
Acatistul de multumire de Marian Moise

În casa...
inca dezordine, sa dermin de scris si ma apuc de strins...jucariile pe care pe linga copii le mai imprastie Labus (catelul)


În grădină ... 

tot este trist si palid,  saptamina aceasta sotul a samanat patrungelul 

Ceva ce-mi place...
 o cana de ceai si ceva de tricotat in mina  

Ce recomand ... 
o ora pe zi de liniste totala rupta de orice nouatate rea, in care sa te regasesti pe tine insati

Un citat...

Intelept este cel care fiind imbracat in zdrente, poate sa stea in adunarea celor imbracati in haine scumpe, fara sa se rusineze.                                                                               ( Confucius, Intre Freud si Hristos 10.1)


 O imagine pe care o impartasesc ... 
Lost Innocents: Icon of He Who Loves the Innocent

6 comentarii:

  1. Sunt deosebite manusile! Sa le porti sanatoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult Lorena, manusile sunt pentru sora mea ce isi serbeaza ziua! Te pup cu drag si multa sanatete si tie!

      Ștergere
  2. Multumesc pentru link-ul Ted si urari! Sanatate!

    RăspundețiȘtergere
  3. Pentru rugaciunile diaconitei Tatiana,să-ti dăruiscă Domnul timp binecuvantat, oameni buni si frumosi in călătoria aceasta numită viată!
    La multi ani!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...