luni, 25 mai 2015

Jurnalul unei femei simple-64


                                                                           detalii aici 


Pentru astăzi (data/horă)..
25 mai 2015  12:00

Afara... 
Soarele e sus dar bate un vintecel rece, in aer se simte mirosul de fin semn ca demult nu a mai plouat si desi in alti ani uscaciunea in Spania incepe cu iunie anul acesta a inceput mai devreme, grinele de pe cimpuri deja sunt aurite, iarba  verde s-a uscat in locurile unde nu se uda  si pericolele de incendii s-a marit. In ultimii ani au inchis desfiintat gratarele in locuriele amenajate. Bine aici din doua puncte le-au desfiintat, unul e frica de incendii si alta e frica de roamani ...va dati seama si singuri de ce 

Ma gindesc...
Luna ce vine e plina de evenimente, doua zile de nastere si o nunta apoi alte zile de nastere..

Învăţăm... 
Ca invidia nu auce la nimic bun decit numai la prostie si invatam si sa mai muscam limba cind vine vorba de raspuns ceva ce ar putea sa il doara pe celalalt sau pe tine, macar sa ramii cu limba muscata asta sa fie cea mai mica problema



Din bucătărie... 
Mi-am facut un capucino, cu o felie de prajitura de cirese si o felie de pine cu ghiveci din ardei, pina se mai raceste bautura scrim repejor la jurnal caci apoi va zbura iar saptamina :)

Cu ce sunt îmbrăcată...
Sportiv, imi inpun sa fac miscare macar 15 min (pentru inceput) nu am rezistenta la alergat asa-ca urmez sfatul Oliviei Steer de a sari in sus de o suta de ori si apoi alte citeva miscari pentru abdominale si spate incerc sa ma tin 

Citesc...
Continui cu pasi de melc minunile Sf Mucenic Efrem

Ceea ce aştept (sper)...
S-a vina vacanta copiilor, simt si ei nevoia de odihna
  
Ce mai meşteresc...
Cum am mai spus luna iunie si iulie e plina de zile de nastere, am lasat ciorapii deocamdata deoparte si confectionez citeva caciuli de toamna-primavara mai inflorate, tocmai incercam sa fac un Mac in stilul tunisian


Ascult...
Canarul meu cintind, acum ca e cald afara numai pe geam sta si cum da razele soarelui cum isi incepe rugaciunea si cintecul lui colorat. Uneori cind vrem sa dormim mai mult e problema mare, atit de  tare se aude ca nu ai cum sa mai dormi :)


Saptamina ce a trecut...
Am reusit sa imi rezolv citeva din lucrurile importante  


In gradina....
Vreau sa o amenajez putin si sa o pregatesc de sarbatori, unele flori trebuie dechisite, zmuls iarba ce a mai crescut printre ele si tuns iarba

Un citat..... In loc de un citat o conferinta 

                     


 O imagine pe care o impartasesc ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...