duminică, 11 octombrie 2015

Caminul tau, un colt de rai! saptamina 1


  Saptamana 1:
3-11 octombrie - cumparati o lumânare deosebită și aprindeți-o zilnic
 la vremea cinei, sau oricând vă face plăcere. Eu o voi așeza în bucătărie- inima casei noastre. De câte ori priviți la ea amintiți-vă să faceți o mică rugăciune pentru pacea căminului vostru.
Saptamana aceasta lucreaza la pace si rabdare.

Ca si in anul trecut luminarea am facut-o noi din placi de ceara curata, fetelor le place mirosul de ceara. Am aranjat-o frumos intr-un bol cu petale de trandafiri uscate de noi cu busuioc, inmortale si citeva coji de portocale,  un parfum de basm. Si ca sa nu uitam pentru ce aprindem luminarea am pus linga una din pozele cu familia mare din pacate incompleta dar suntem cu gindul  si la cei ce nu apar in ea. Am pus luminarea in sufragerie pe un tol facut de bunica mea care l-am primit demult si il folosesc ca si fata de masa (stiu ca este o denumire la ea dar nu il gasesc acum).
C-am atit pe saptamina asta! 


12 comentarii:

  1. Ma bucur ca ati avut parte de o saptamana frumoasa si linistita!

    RăspundețiȘtergere
  2. iubesc lumanarele si aprind aproape zilnic, fac si aromaterapie cu aceasta ocazie!

    RăspundețiȘtergere
  3. Un coltisor frumos ai facut :)
    O saptamana frumoasa iti doresc :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Imi place coltisorul tau de Rai!Pace si bucurie iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult draga Nicol ,Pace, bucurie si sanatate va doresc si voua!

      Ștergere
  5. ce aranjament frumos!maine il postez si eu pe al meu, si deschid colectia de linkuri:)

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...