duminică, 18 octombrie 2015

Jurnalul unei femei simple -77

detalii aici
Pentru azi (data/ora)...
Duminica 18 octombrie 2015 ora 23:00

Afara...
e noapte si ploua, o ploaie mocaneasca ce te duce cu gindul la foc 

Ma gindesc...
Ce bine e sa stai la casa si sa ai un semineu 

Sunt recunoscatoare...
Pentru zilele  ploioase de toamna 

In bucatarie ...
tocmai sau stins luminile, au mai ramas citeva blide in chiuveta dar acum nu am chef de ele, astept sa se spele singure :) iar daca nu poate mai tirziu sau chear miine, stiu ca nu e in ritm cu regulile de organizare si curatenie dar uneori chear nai chef na. In seara asta am mincat cartofi copti la foc cu smintinica si brinza de oaie mmm o bunatate dupa spusele Buburuzei "Tata esti cel mai bun bucatar de cartofi"!!! :)

Sunt imbracata...  
in pantaloni sportivi si un maiou

Mesteresc...
 la sal 

Citesc...
 nimic insa e programata Pollyana domnisoara

Sper...
Speranta moare ultima

Invatam...
sa ne bucuram de orice moment in familie, timpul trece asa repede si parca bebelasii tai de azi pe miine au devenit domnisoare. Citisem undeva ca au facut calcule sa vada de ce lumea zice ca acum parca timpul s-a scurtat si intradevar cica acum ziua nu mai e de 24 h ci de 16 ore, apoi vine si intrebarea inevitabele "cum ca doar tot 24 h avem la ceas?" da dar zic ca la fel cum ai un balon umflat cu aer scrii cea pe el apoi ii dai drumul la aer putin din el, scrisul ramine dar balonul e mai mic, asai si cu timpul. Asa-ca hai sa traim clipele cit mai mult de cei dragi.
Si de la copii, am vrut sa le schimb candela din camera fetelor  cu una mai incapatoare ( caci de la prima se stricase paharul iar cel pe care l-am pus nu intra bine decit 1cm) dar era neagra si cu niste margelute rosii, ce am gasit si eu pe la magazine. S-au uitat fetele chioris la candele si mi-au spus
 " las-o mama tot pe cea aurie care are si ingerasi, o candela pentru Dumnezeu trebuie sa fie luminoasa dar nu neagra"... 
Ce sa mai spun? decit ca au dreptate  

In casa... 
e cald, am facut focul in semineu, e placut. Fetele dorm demult.

Ascult...
Linistea noptii si din cind in cind cite un trosnet de lemne

Un lucru preferat... 
linistea casei 

O poza...

sopirla 



o seara linistita






                                           

2 comentarii:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...