marți, 2 februarie 2016

Liebster Award (Leapșa)

Am primit de la Anca o leapsa si incintata voi raspunde, iti multumesc foarte mult
Cum vă numiți, ce vârstă aveți, unde locuiți?

 Ma numesc Tatiana, luna aceasta voi implini 32 de ani, sunt din Republica Moldova momentan traiesc in Spania. 
Ce înseamnă pentru voi propriul blog?
Un coltisor unde imi adun gindurile si imi insemnez amintirile, chear daca in ultimul timp nu prea mai gasesc timp ai dedica incerc sa nu il parasesc si mereu revin, imi place si nu ma pot lasa de el

Ce fel de persoana sunteti? Va rog sa va caracterizati.
 e greu sa ma descriu  momentan parca toate calitatile negative imi vin in gind: timida, fricoasa, delasatoare dar tot-odata sunt optimista si chear daca pic ma ridic si mai incerc din nou, iert usor chear daca cineva ma jigneste rau sau se leaga de familia mea si daca supar pe cineva cer de mii de ori iertare (poate mai mult decit ar trebui). Familia imi spune ca sunt cea mai buna mama si sotie, nu sunt perfecta insa fac (sau macar incerc) ca cel ce imi calca pragul sa se simta bine si comod. 

Care sunt activitatile preferate?
sa tricotez/crosetez  sa  gradinaresc si sa calatoresc

Cum va petreceti ziua de duminica?
Duminica mergem la biserica, luam masa in familie sau vizitam bunica si matusile de pe linga noi , iesim in parc daca e timpul frumos, daca e ziua ploiasa si e frig linga foc si ne uitam la un film impreuna.

Ati dori sa schimbati ceva la dumneavoastra sau la viata dumneavoastra? Ce anume?
La viata mea nu vreau sa schimb nimic, la mine? sa fiu mai organizata si mai luptatoare in ceia ce vreau sa fac.

Ce va face fericita?
familia mea chear si atunci cind ma simt rau, slabita sau suparata ma face sa uit de toate necazurile si sa vad partea buna in toate, caci acolo unde sunt ei acolo e si fericirea mea 

Ce nu va face fericita/nu va place?
nu imi place fatarnicia

Daca ati avea ocazia sa-i multumiti cuiva pentru ceva, cum ati face-o?
mi se pare ca nu iasi putea multumi suficient cuiva pentru binefacerile sale, si mereu incerc sa ii fac cite ceva in semn de respect sau multumire. Sa ii ajut cu ce are nevoie sau de cite ori am ocazii sa le gatesc ceva special sau sa fac ceva cu miinele mele dar si asa mereu ma simt ca sunt datoare cu ceva mai mult. 

Ce parere aveti despre familiile cu copii multi?
Ii admir si le fac plecaciune pina la pamint.


Nominalizatii mei vor fi 

Eca
Dana
Lela
Prietena Japoneza
Liuba
Si oricine doreste sa o preia, cu mare drag. 



Regulile ”jocului” sunt simple:

– mulţumeşte persoanei care te-a nominalizat, scriind link-ul către blogul ei în postare;
– răspunde la toate întrebările primite;
– nominalizează 11 bloggeri care au sub 500 de followers;
– formulează 11 întrebări pentru cei nominalizaţi de tine (nu poţi nominaliza persoana care te-a nominalizat pe tine);
– trimite-le nominalizaţilor un link la postarea în care i-ai numit, să se informeze cum trebuie.



  1. Cum vă numiți, ce vârstă aveți, unde locuiți?
  2. Ce înseamnă pentru voi propriul blog?
  3. Ce fel de persoana sunteti? Va rog sa va caracterizati.
  4. Care sunt activitatile preferate?
  5. Cum va petreceti ziua de duminica?
  6. Ati dori sa schimbati ceva la dumneavoastra sau la viata dumneavoastra? Ce anume?
  7. Ce va face fericita?
  8. Ce nu va face fericita/nu va place?
  9. Daca ati avea ocazia sa-i multumiti cuiva pentru ceva, cum ati face-o?
  10. Ce parere aveti despre familiile cu copii multi?

10 comentarii:

  1. Si uite asa reusim sa ne cunoastem din ce in ce mai bine!

    RăspundețiȘtergere
  2. Da! Frumos! Si suntem cam de aceeasi varsta!
    Incantata de cunostinta, fetelor!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da chear asa, ma bucur sa va cunosc si pe voi fetelor macar asa virtual

      Ștergere
  3. Asadar, Tatiana! Foarte frumos numele. Si eu cunosc cateva fete deosebite cu numele acesta, si de-o parte si de alta a Prutului.

    RăspundețiȘtergere
  4. Taniusa, mi-a placut sa iti citesc gandurile. Mi-au placut raspunsurile tale - inteligente :) O sa raspund si eu intr-o zi. Multumesc foarte mult pentru nominatie. Liuba x

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...