vineri, 18 martie 2016

Jurnalul unei Femei simple-85

detalii aici
Pentru azi (data/ora)...vineri 18 martie  2016 ora 23:34
De mult nu am mai trecut pe aici, jurnalul meu uitat, insa iata-ma aici din nou in miezul noptii clincanind pe taste 

Afara...
E noapte si ploua, in are se simte primavara, am citeva lalele albe, inflorite ce stau cu petalele lor infoiete ca niste miresuice, narcisii si ei nu se lasa mai prejos stau tantosi drepti ca niste soldatei insa c-am ascunsi dupa un gardut unde sunt paziti de Labus care tot pindeste un pamint mai aerisit unde sa isi ascunda oasele 

Ma gindesc...
Miine se serbeaza in Spania ziua tatilor, am in gind sa fac o placinta cu mere de post

Sunt recunoscatoare...
Ca mi-a trecut raceala, anul acesta ori din motivul de instabilitate a timpului ori ca suntem noi varza cu imunitatea dar c-am pe toti ii doboara gripa, multi au ajuns cu pneumonie la spital din familia mea mai toti cu faringite, laringite, gripe ce o fi nustiu insa sunt multumita ca fetele nu au luat-o si nici sotul la el se  pronunta mai rau.

In bucatarie ...
Am facut in seara asta la fete hrisca cu lapte de migdale si am avut un bors cu sfecla rosie, miine as vrea sa fac un ghiveci de legume niste chiftelute de post pentru adulti si snitel de curcan la copii si o ciorbita, plus placinta cu mere

Sunt imbracata...  
pijamale albastre si ceva mai lejere ca sunt inca linga soba insa am pregatite doua paturi la pat ca ma mai ia frigurle noaptea

Mesteresc...
am facut ceva colier insa imi da ceva batai de cap cu apretatul caut solutii

Citesc...
Viata si minunile Sfintei Matroana

Invatam...
de nevoie sa fim mai calmi si sa nu ridicam tonul mai sus decit trebuie

In casa... 
toata lumea doarme se aude doar in surdina muzica psaltica din camera fetelor. Ciresica a avut o perioada de timp ca nu putea sa adoarma si statea si se uita in pod pina la 2-3 noaptea , mi-am adus aminte ca atunci cind erau mai mici si eu ascultam melodiile ele adormeau in bratele mele si le-am descarcat si noaptea le cinda tot asa pina la 2-3 noaptea am observat ca la 30 min de la incepere doarme profund si se scoala foarte odihnita. 

Un lucru preferat...
uf am stat si m-am tot gindit pe care sa aleg insa momentan ramin la ceva ce am vazut si mi-a placut foarte mult
Retro Ruby
Beddys
Poate va intrebati ce e asa de interesant in patul asta? Ei asta e preferatul meu ca practic se face singur daca ar mai fi si ieftin as lua 3, mie si la fete,   macar asa le conving sa isi faca patul dimineata singure Va intrebati oare cum se face singur ? Eh hai ca va arat...



Un citat...
Părintele Nicolae Steinhardt
"Suferința, ori de câte ori e îndurată sau cugetată cu vrednicie, dovedește că răstignirea nu va fi fost inutilă, că jertfa lui Hristos e roditoare."


Poze ... draga prietena japoneza desi imaginea se potriveste cu timpul meu de afara insa  nustiu de ce ma duce cu gindul la tine :) sper sa te gaseasca bine gindurile mele caci le-am trimis departe... spre tine cu imbratisari calde

14 comentarii:

  1. Tare-mi place modelul acela de asternut! M-ar ajuta si pe mine tare mult!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Si eu am fost bolnava saptamana trecuta, chiar demult nu mai avusem febra.. Sper sa fiti bine cu totii si sa va tineti departe de virusi. Nu am mancat niciodata bors cu sfecla rosie si chiar sunt curioasa.. Sa ai o duminica frumoasa, Taniusa!! Te pup cu drag.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Borsul cu sfecla rosie e preferatul meu Evelyn incearca-l nu vei regreta, poate la prima incercare vei avea un semn de respingere insa dupa aceia vei repeta asa s-a intimplat si cu sotul meu :). Sanatate multa si tie Evelyn te pup si o zi frumoasa si tie!

      Ștergere
  3. mi-ai făcut o mare şi atât de călduroasă surpriză - prietena mea dragă, aflată atât de departe fizic dar aproape cu sufletul !!!
    îţi citesc cu drag jurnalul ! ce plăcut o fi în camera fetelor... ce sufleţel are şi Cireşica, apropiat de muzică şi copilărie!!! ce amintiri frumoase va avea la maturitate !
    vă doresc, cu mult drag, multă, multă sănătate !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult Draga Prietena sanatate multa si voua si numai zile frumoase!

      Ștergere
  4. Mă bucur că ai revenit la jurnal, Taniușa!
    Și noi luptăm din greu cu răcelile: am sporit porțiile zilnice de fructe, mai ales kiwi și citrice, bem ceai de echinacea și avem mare grijă la menținerea unei temperaturi constante în casă.
    Când nu pot să adorm, pun un cd cu muzică de Chopin, mai ales Nocturnele. Succes garantat!
    Patul acela se face ușor e drept, dar... mi se pare că nu dă posibilitatea unei aerisiri corecte și asta e foarte important.

    Multă sănătate și o săptămână cât mai bună!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multa sanatate Zina, in ce priveste patul da e posibil insa cred-ca si materialele trebuie sa fie de calitate. O saptamina minunata si voua!

      Ștergere
  5. Insanatosire grabnica. A fost ceva nasol anul asta, ca si noi care de 5 ani nu am trecut pe la farmacie am fost lovite ( avuram pe rand cate 2 zile de laringita, eu muta 2 zile spre glumele sotului, fata o zi a dormit 14 ore + la pranz, asa ca doctorul ne-a dat concediu - el nu da medicamente dar da usor concediu si recomanda odihna, somn si supa calda, si recomanda cel mult paracetamol si ceai - sunt sigura ca big pharma il uraste).


    imaginile alese sunt nemaipomenite.
    Cat despre lenjeria de pat cerceafo-pilota: sunt impresionata, imi place mult mult ideea cu fermoar ascuns sub volanasul roz incretit. Nu ar merge insa la noi "ai batranii" ca noi dormim cu 2 pilote :D, fiecare cu a lui (ca nu ne ajunge una, si eu tremur de frig cu a lui), si nici nu e de iarna (avem 18 gr in dormitor), dar o sa incerc sa fac un set pentru patul fiica mii, ca ea se foieste noaptea si ii cade pilota, iar asta cusuta la picioare si la perete si doar la margine cu fermoar ii va ramane sigur langa ea, ca nu va avea cum cadea.
    Ce dezavantaj vad: la spalat si uscat. E voluminos cerceafo-pilota. Si eu spal saptamanal lenjeria copilului. Dar in modelul expus, partea de deasupra contine o pilota. Incape oare in masinile de spalat de 5-6kg? In plus eu nu as spala asa des pilota (de deasupra) ca se va toci/batuci materialul din interior. Asa ca ar prinde bine un buzunar pe unde sa scot pilota din 'cerceaful' de deasupra.
    Nu mai zic de cazul in care mai sunt mici accidente (apa varsata, pipi, cioco etc) in care e nevoie sa spal...tot.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Draga Femeie multumesc mult de mesaj, insanatosire grabnica si voua.
      In ce priveste pilota eu am inteles un lucru la ea ca nu are nici puf si nici umplutura ci materialul "minky" daca ai auzit de el se foloseste in special la copii mici anume pentru micile accidente,si din cite am inteles daca se pune in doua da caldura mai mare cel putin asa am citit eu , si eu si una din fetele mele suntem friguroase cea mica si cu taica-su sunt calduroasi eu as face astfelas mai face o patura tot din acelas material si l-as prinde cu fermuar ca sa fie usor de scos si pus pentru zile mai calduroase sau pentru cei mai frigurosi. Daca reusesti da-ne de stire cum ai reusit si poate un tutorial ca eu sunt varza in ale cusutului insa tare ma maninca miinile sa fac si eu ca atitia bani sa dau nu ma indur :)

      Ștergere
    2. o sa incerc! ca vazui undeva fermoare la metru (fix ce ar trebui, pt o lungime de 2 m, ), dar maicolea, in aprilie-mai, ca acum ma mut si incepe si sesiunea gradinarit.
      Eu nu voi cauta material minky din motive de bani, ci ma gandesc sa refolosesc pilota care deja o am in casa, sa o pun invelisul de deasupra, care intr-un cerceaf.

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...