duminică, 14 august 2016

Jurnalul unei femei simple -92

detalii aici

Pentru astazi (data/hora)...

Duminica 14 august 2016 21:01

Afara ...

Mirosul de seara s-a lasat. Un miros de fum amestecat cu fin uscat, pamant ud si muscatele ce stau atirnate si proaspat udate aaaa si a porumb fiert mmmmm ce ii fierbe sotul la foc afara

Mă gândesc ...

Ca as fi vrut sa fiu acum la bisericuta din Cluj de la Parintele ciprian, am mai fost acum doi ani la Prohodul Maicii Domnului si m-am simtit ca am ajuns undeva in rai 

Din locurile de unde invatam ...

De pe scaunul spovedaniei 

Sunt recunoscător pentru ...

Ca am gasit iepurasul cumparat ieri pentru copilasi dar care a prins repejor momentul si a fugit, sau intristat mult copilasii crezind ca lau mancat cateii, acum e din nou in bratele copiilor, bucuria lor.

Din bucătărie ...

Aveam niste rosii mari ce se stricatau si au fost transformate in supa de rosii, prajitura cu prune si afine si un tort kinder pentru o Mariuta ce isi serbeaza miine numele si pe care il vom minca miine la schit.

Cu ce sunt imbracata ..

Cu niste pantaloni negri cu frunzulite si un tricou cu rindunele 

Citesc ...

Pina la urma m-am lasat de acel jurnal mi se parea ceva prea stresanta si care abea la finalul cartii ajungea sa vezi ceva bucurie ( merge vorba de o atee care continuu se gindea la moarte si sinucidere si care abea la finalul carte explica cu a ajuns la credinta. Acum citesc Blindetea lucida a Domnului- Sfantul Nicolae o carte foarte frumoasa cu marturii unde ne arata cit de buni si mijlocitori sunt Sfinti in vietile noastre.

Ceea ce astept (sper) ...

Sa treaca vacanta cit mai incet, da si sa imi vina raspunsul la acte.

Ce mai mesteresc ...

Am inceput doar doua rinduri dintr-un ciorap

Ascult ...

Masinile in strada, greeri si pasarile.....sa crantanitul semintelor in dinti aici linga mine brrrrrrr oare mai sunt persoane ce nu lw place sa auda acest sunet (cind nu maninci si tu hihihihi)

În casa ...

copii se uita la desene 

Unul dintre lucrurile mele preferate ...

Sunetul seriii 

Unele planuri pentru sfârșitul săptămânii ...

Sfirsitul de saptamana a trecut iar saptamina asta avem un drum spre oras si apoi odihna ah si sa facem o tirolina si o cusca la iepuras plus ce ne va mai pune seful casei ( adica mama -soacra) :)

Aici este o imagine pe care m-am gândit să o împărtășesc

3 comentarii:

  1. Tare frumos este iepurașul și înțeleg acum și mai bine de ce s-au întristat copilașii. M-am bucurat de bucuria lor când l-ați regăsit!

    Să aveți zile senine, Taniușa! ☺

    RăspundețiȘtergere
  2. imi place ca ai zis ca invatam din scaunul spovedaniei. profund!
    Imi place si imaginea cu fata care citeste. sa ai un sfarsit de vara minunat!

    RăspundețiȘtergere
  3. E de vis la biserica parintelui Ciprian. Acolo am vazut cum se traieste cu adevarat Sfanta Liturghie.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...