joi, 9 mai 2013

Jurnalul unei femei simple


In primul si in primul rind  HRISTOS A INVIAT!

Am tot citi pe bloguri una si alta pina am ajuns la doua bloguri care  facea invitatie la un Jurnal cu anumite intrebari sunt fel de fel de intrebari in mai multe feluri de jurnale, dar aceste intrebari mi-au atras cel mai mult atentia si chear imi plac. Pentru aceasta am decis sa imi deschid si eu in jurnal pentru a putea aprecia si mai mult frumusetea lucrurilor simple si valoaria fiecarui detaliu din viata noastra  . Dupa cum am mentionat am gasit doua bloguri. Unul este
http://thesimplewomansdaybook.blogspot.com
Ea e si autoarea acestei frumoase  idei si scrie Lunea
Aici e alt blog tot cu aceliasi intrebari  si scrie Vinerea 
Creciendo unidos
Pentru a participa la  Jurnalul unei Femei simple:  
 
  1. In fiecare vineri poti copia aceste intrebari in blogul tau si sa il indeplinesti cu inspiratia ta. Daca nu reusesti sa scrii intr-o zi nu-i nimic jurnalul este deschis pina saptamina viitoare;)
  2. Publica  imaginea jurnalului in blogul tau.
  3. Se pot inscrie bineinteles si cine mai vrea  o poate face pe unele din blogurile de mai sus si comparte si cu noi notitele din jurnalul tau lasind linkul la comentari. 
Intrebarile la acest jurnal sunt:
Pentru astazi (data/hora)...
Afara ...
Mă gândesc ...
Din locurile de unde invatam ...
Sunt recunoscător pentru ...
Din bucătărie ...
Cu ce sunt imbracata ...
Citesc ...
Ceea ce astept (sper) ...
Ce mai mesteresc ...
Ascult ...
În casa ...
Unul dintre lucrurile mele preferate ...
Unele planuri pentru sfârșitul săptămânii ...
Aici este o imagine pe care am gândit să o împărtășesc:

Cam acestea....Ne intilnim in fiecare vineri in micul nostru jurnal :)

P.S va puteti inscrie in Membrii clubului din dreapta paginii sau aici
Am mai scris despre jurnal si aici

37 de comentarii:

  1. Foarte interesant! Va prind din urma la urmatoarea vineri! :)
    O saptamina binecuvantata si sanatate multa copilasului tau!
    Te imbratisez cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  2. A trecut o saptamana http://clubulfanteziei.blogspot.ro/2013/05/jurnalul-unei-femei-simple.html
    Mult spor in toate :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Melly te asteptam cu drag
    Micaela multa inspiratie in continuare :)e ciudat cind ceva iti place astepti cu nerabdare sa vezi ce iti aduce ziua :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Mi-a placut ideea, prin urmare am preluat-o si eu: http://modificare.blogspot.ro/2013/06/file-de-jurnal-1.html

    RăspundețiȘtergere
  5. Imi place ideea ,pot sa ma inscriu si eu?
    Weekend pe placul tau!

    RăspundețiȘtergere
  6. Sorin I cum sa nu ,Jurnalul e deschis pentru toti. Si tie iti urez la fel

    RăspundețiȘtergere
  7. Foarte frumos. Multumesc. Am preluat si eu. :)
    http://loculundescriu.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  8. Mă pot înscrie și eu? Îmi place foarte mult ideea!

    RăspundețiȘtergere
  9. Maria cum sa nu poti sa te inscrii abea asteptam sa se inscrie tot mai multi :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Buna seara. Tocmai am postat prima "pagina" din jurnalul meu. Mi-a placut ideea de cum am descoperit-o. O seara cat mai frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  11. Ioana Raluca Ma bucur mult ca te-ai alaturat ,am sa merg sa te citesc numaidecit, vai ce ma bucur am lipsit doua saptamini si sau mai alaturat jurnale de femei care cauta (lume zic "lume" caci si barbatii pot sa isi deschida) ) simplitatea din fiecare lucru .
    Ioana bun venit si abia astept si vinerea sa te citesc

    RăspundețiȘtergere
  12. Excelenta idee! Felicitari pentru blog si pentru tot ce scrii. Ma inscriu si eu, dar voi posta joia, vinerea este ziua mea pliiiiina de treaba multa multa, pentru ca sa pot avea sambata o zi de relax cu cei dragi. Multumesc pentru idee, abia astept sa postez prima mea pagina din acest jurnal. Mult succes, un an binecuvantat iti doresc, te pup!

    RăspundețiȘtergere
  13. Interesanta idee! E trecut de 12 noaptea, deci e deja vineri... as putea sa ma apuc :). Merci!

    RăspundețiȘtergere
  14. Mi -a placut mult ideea, am descoperit-o la Catrinel si am citit-o si pe Loredana Caia, mi-ar placea sa ma alatur si eu!

    RăspundețiȘtergere
  15. Vinerea a venit, prima mea pagina e aici, imbratisari!

    http://atelierulelenei.blogspot.ro/2014/02/jurnalul-de-vineri.html

    RăspundețiȘtergere
  16. Ghiocelul

    Din clăbucii de zăpadă,
    Un ghiocel bucuros
    Scoţând capul spre lumină,
    Se laudă copilăros:

    - Uite aşa, cât sunt de mic,
    Într-un picior mă ridic,
    Mă lupt cu zăpada rece,
    Nici o floare nu mă întrece,

    Sunt un mărţişor râvnit,
    Primăverii,
    Poarta florilor deschid.

    RăspundețiȘtergere
  17. Super initiativa cu jurnalul, am preluat-o si eu de astazi pe blog. http://sufletdemamica.blogspot.ro/2014/03/jurnalul-unei-femei-simple-1.html
    Sper sa scriu saptamanal, va fi un mod frumos de a pastra amintiri. Ma alatur cu drag pe lista de membri cu jurnal. :)

    RăspundețiȘtergere
  18. Imi place tare mult aceasta idee,am preluat-o si eu:http://www.miculaiciuc-carmenita.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  19. Mă mai primeşti şi pe mine, cu o maaaare întârziere?

    RăspundețiȘtergere
  20. Este un loc si pentru mine, primul din 2015 ?

    RăspundețiȘtergere
  21. Citesc de ceva vreme " jurnalele " de pe diferite bloguri , si as vrea sa ma prind si eu in " hora " aceasta . Multumesc ! www.casutagandurilormele.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  22. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  23. Foarte fumos. De mult ma gandeam sa ti un astfel de jurnal, dar nu stiam sigur ce vreau sa scriu in el. Am citit intrebarile tale si mi-am facut o idee. Ai fost de real ajutor. Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  24. As vrea si eu sa particip la acest jurnal. Doar ce mi-am creat blogul, asa ca sunt inca pierduta si mai am multe de invatat. In afara de preluarea jurnalului pe pagina mea, ce mai trebuie sa fac? Multumesc mult!
    Ma inscriu pe aceasta pagina si va astept si pe la mine :)

    kadsdiary.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Evelyn bine ai venit in lumea blogului si a jurnalului, pai daca ai preluat jurnalul in dreapta paginii mele este rubrica Membrii ce sau alaturat jurnalului si atit in rest citesti si jurnalelele altor membrii lasi comentarii si astepti oaspetii in coltisorul tau :) Voi trece numaidecit si pe la tine in vizita.

      Ștergere
  25. Ma alatur si eu initiativei tale! Te imbratisez! https://elenagandurideacasa.wordpress.com/

    RăspundețiȘtergere
  26. M-am hotarat sa ma alatur si eu voua. Urmaresc de mult timp jurnalele, astazi mi-am facut curaj sa-l scriu pe primul. Bine v-am gasit!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...